OPOP má nového maskota: Rozumí vytápění jako nikdo jiný a setkáte se s ním i v televizi
Seznamte se s novým maskotem OPOP! Od 15. března bude k vidění nejen v naší komunikaci na webu a sociálních sítích, ale také v televizních reklamách.

Postava malého vlídného maskota, který se stará o domácí pohodlí, charakterizuje firmu OPOP – je totiž inovativní, férová, spolehlivá a hlavně česká. “Ve Valašském Meziříčí vyrábíme kotle na pevná paliva už od roku 1959. Zároveň ale víme, že je důležité jít s dobou a naše technologie i komunikaci neustále inovovat. Se zákazníky jednáme férově a lidsky – a s tím nám pomůže i nový maskot, kterého jen tak nepřehlédnete,” říká Ing. Jana Stříteská, marketingová manažerka OPOP.

Nový maskot se výrazněji zapojí do veškeré naší komunikace napříč všemi kanály. Novinkou je zejména to, že se objeví i v televizi. “Prostřednictvím televizní kampaně chceme nejen zvýšit povědomí o naší značce jako takové, ale především oslovit skupiny, ke kterým se online reklama nedostane. Téma pořízení nového kotle pro ně přitom je relevantní,” dodává Ing. Jana Stříteská.
S maskotem se diváci budou moct na televizních obrazovkách setkat od 15. března do 5. dubna – konkrétně na stanicích TV Prima, Prima MAX, Prima COOL a Prima ZOOM.
Hlavním cílem nové brandové kampaně je rozšířit povědomí o značce OPOP a odlišit ji od konkurence. Na kampani se podílela brněnská marketingová agentura Proficio, se kterou OPOP spolupracuje už několik let.