Jak je dostupný servis a náhradní díly

Jak je dostupný servis a náhradní díly

Máte problém na vašem kotli a je již po záruce? Proškolené servisní pracovníky najdete ve všech regionech ČR. Náhradní díly vám zajistí oni, nebo si je můžete objednat u nás a získat 20% slevu, pokud si požádáte o založení zákaznické karty.

Jak je servis dostupný 

K servisu kotlů OPOP se momentálně hlásí zhruba 422 firem a na zvýšení jejich počtu pracujeme. Naším cílem je, aby vám vybraná firma z široké sítě kontaktů opravila kotel do 48 hodin. Mapa servisních firem je zde.

Jak jsou dostupné náhradní díly

Všechny náhradní díly máme naskladněné. A jsou pro vás k dispozici. Pošleme vám je v řádu jednotek dní, podle našeho postupu a ceníku. Jednoduché díly si můžete vyměnit sami (podle návodu) s těmi složitějšími vám pomůže právě servisní firma. Stránka s kontakty na další prodejce náhradních dílů je zde.

Slevová kartička pro majitele našich kotlů

Když si vytvoříte zákaznickou kartičku, budete mít 20% slevu na náhradní díly a to i v případě, kdy vám je objednává servisní firma.

 

Pokud budete mít nějaký dotaz ohledně výměny nebo zajištění vhodného dílu, ozvěte se nám na telefonní číslo +420 571 675 578.