OPOP má nového maskota: Rozumí vytápění jako nikdo jiný a setkáte se s ním i v televizi 

Seznamte se s novým maskotem OPOP! Od 15. března bude k vidění nejen v naší komunikaci na webu a sociálních sítích, ale také v televizních reklamách.

Postava malého vlídného maskota, který se stará o domácí pohodlí, charakterizuje firmu OPOP – je totiž inovativní, férová, spolehlivá a hlavně česká“Ve Valašském Meziříčí vyrábíme kotle na pevná paliva už od roku 1959. Zároveň ale víme, že je důležité jít s dobou a naše technologie i komunikaci neustále inovovat. Se zákazníky jednáme férově a lidsky – a s tím nám pomůže i nový maskot, kterého jen tak nepřehlédnete,” říká Ing. Jana Stříteská, marketingová manažerka OPOP. 

OPOP_maskot

Nový maskot se výrazněji zapojí do veškeré naší komunikace napříč všemi kanály. Novinkou je zejména to, že se objeví i v televizi. “Prostřednictvím televizní kampaně chceme nejen zvýšit povědomí o naší značce jako takové, ale především oslovit skupiny, ke kterým se online reklama nedostane. Téma pořízení nového kotle pro ně přitom je relevantní,” dodává Ing. Jana Stříteská. 

S maskotem se diváci budou moct na televizních obrazovkách setkat od 15. března do 5. dubna – konkrétně na stanicích TV Prima, Prima MAX, Prima COOL a Prima ZOOM. 

Hlavním cílem nové brandové kampaně je rozšířit povědomí o značce OPOP a odlišit ji od konkurence. Na kampani se podílela brněnská marketingová agentura Proficio, se kterou OPOP spolupracuje už několik let.